Beskrivning

Här hittar du information om min utställning på Galleri Floras rike (Göteborgs botaniska trädgård) som kommer visaded mellan 6 februari tom 5 april 2010.

måndag 8 februari 2010

Nu är utställningen öppnad!

 

Vernissagen i lördags var en omtumlande och mycket angenäm upplevelse!
Vänner och okända besökare kom och gick hela dagen. Jag fick massor med blommor, choklad och trevliga samtal. Det såldes även några tavlor och ett andehus.



Nu pustar jag ut och landar efter några veckors intensivt arbete med alla förberedelser.
Välkommen att besöka Galleri Flora, öppet alla dagar utom måndag mellan 12-17.

1 kommentar:

  1. Grattis till din utställning!
    Vad fint det ser ut.
    Vad glad jag blir när du skriver till mig men mindre glad när jag hör att du har samma dilemma.
    Tur att vi har våra kameror.
    Hoppas du visar från gården och från dina odlingar blir ju allt lite nyfiken.
    Lycka till med utställning
    Ha en skön söndag
    Annika

    SvaraRadera